Khamis, 24 Mac 2011

Seorang Gadis Sedang Mencari PASANGAN... Sila Respons SEGERA!!

As-salam... Apa Khabar semua rakan-rakan cacing kat luar sana... Adik-adik yang lepas SPM yang dapat result gempak ala-ala majalah Gempak tu cacing ucapkan Tahniah! Korang lah anak bangsa harapan negara. Bagi yang kurang Memberangsangkan tetapi masih gempak, cacing nasihatkan JANGAN mudah berputus asa. Rezeki yang akan Allah beri pada kita, sesiapa pun tak tahu. Yang penting kita mahu merubah kehidupan kita. Cacing dulu pun SPM tidak lah begitu memberangsangkan, tapi cacing tak mudah untuk berputus asa. cacing cari gak tempat tuk masuk ke IPTA. tapi adik-adik, bila dah diterima di IPTA jangan lah memain pulak. Result SPM yang bagus tidak akan menjamin anda akan berjaya dengan cemerlang di IPTA. SPM hanya batu loncatan SAHAJA.

Berbalik pada tajuk kita hari ini, cacing ada seorang kawan ni. GADIS ok.... So entry ni kira untuk para pemuda yang SINGLE sahaja ok. Yang dah bercouple silalah jangan nak try-try ok.. Nanti elok-elok perang ada kat libya je, kang kant malaysia pun ada. Ok, bagi yang berminat silalah cari gadis ni di FB. Nama samaran MIMIE. Dia ni dari pantai timur... Ha korang tau kan kalo gadis dari pantai timur ni kulit dia... FUhh!!!! Gebu beb... Kalo korang try kompem pasni tak mau tengok gadis lain dah. So, sesapa yang berminat, cacing ada letakkan gambar kat sini. Untuk maklumat semua, gadis ni bukan lah desperate sangat sampai suruh cacing interprame kat blog cacing ni, tapi dia minta pertolongan.. Korang mesti fikir cacing ni poyo je kan.. nak main-main... tapi jangan risau, ini benar-benar belaka.

Ciri-ciri lelaki yang dia mahu, seperti biasalah, lelaki soleh, pandai buat lawak, pastu tak terlalu serius muka ataupun percakapan. Dan yang paling penting HENSEM macam cacing.. hahahahha... So, kat bawah ni ada cacing attach kan gambar dia.. Tapi ini peringatan, sesapa yang berminat je yang boleh tengok and scroll ke bawah, pada yang tak berminat, tekan pangkah kat atas tu.... ( jangan la tekan... huuuu)
-
-
-
-
--
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Inilah MIMIE.. Seksi la sikit... hahahhahahahah...
Hahahahhaha.... Korang ingat leh ke free-free awek nak suh aku introduce... ngehngehngeh.... 

GOTT 'CHA!

11 ulasan:

Unknown berkata...

macam kat kasan yang selalu ngan pak nil dalam macam2 aznil.. hahah.... ade dada yu.. hihih..

Tanpa Nama berkata...

terbaik......ahahaah.....

Atsuko berkata...

hahaha....
sengal la ko...
tu bukan gadis...
tu sadis namenye...

Cik SCC berkata...

ceh...
cacing..
dasat giler ko geng ngn awwwww


tah2 ko pown tutttttt 0,0

Unknown berkata...

hahaha..gadis kah itu?

akubersamaCahya berkata...

ni bukan GADIS...
ni jenis Gegurl.. hahahha

- zuriey - berkata...

haahha..dah agak da..wa kena beb

CahayaCintaIlahi berkata...

hehehehe

tiefazatie berkata...

apaka?haha

Miszyuyu berkata...

wekkkkkkkk =))

Shida Radzuan berkata...

hahahaa..lawa lagi nyonya sblah umah nih wakakka ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...