Rabu, 11 Mei 2011

Jenis-Jenis Manja Seorang Perempuan

TERLALU MANJA
mungkin pada awal perhubungan, lelaki suka kepada perempuan yang manja tetapi lama-kelamaan mereka akan mudah bosan dengan sikap kamu yang terlalu manja.lelaki ini adalah kaum adam yang mudah menjadi bosan. awas, sikap kamu yang terlalu manja ini boleh dijadikan alasan buat si dia untuk berpaling kepada yang lain. jangan menyesal di kemudian hari

BUAT-BUAT MANJA
Sifat manja sebegini juga tidak berapa digemari lelaki. Bukan apa, jika kamu bersikap demikian kamu tidak akan kelihatan natural tetapi kelihatan mengada-ngada dan hanya membuatkan si dia berasa sakit hati saja.kamu perlu tahu kalo lelaki merajuk lagi susah nak pujuk


MANJA SEPERTI KEANAK-ANAKAN

Pasti teman lelaki kamu akan cbut lari sekiranya kamu mempunyai sifat begini.sikap kamu yang suka merengek seperti kanak-kanak kecil pasti akan memalukan dirinya terutama apabila berada di khalayak ramai. Jangan marah kalau dia meninggalkan anda begitu saja

MANJA BERTEMPAT
Sifat inilah yang paling digemari oleh lelaki.mereka suka perempuan yang boleh bermanja dengannya, tetapi pada masa yang sama tau situasi atau waktu yang sesuai untuk bermanja. bagi orang lelaki, mereka suka perempuan yang boleh berdikari. Gadis yang memiliki sifat begini akan lebih diburu lelaki. Lelalki memang terkenal dengan sifat ego. mereka hanya akan memanjai kamu tetapi mereka juga tidak suka dengan sikap kamu yang membuatnya seperti hamba atau malukan dia di khalayak ramai

JANGAN SELALU MINTA DIMANJAKAN
Perempuan memang mengharapkan diri mereka dimanja dan ditatang bagai minyak yang penuh. apabila menghadapi masalah, gadis mengharapkan pujukan daripada lelaki. sayangnya tidak semua lelaki memahami perkara ini dan kamu sebagai perempuan harus fahamsituasi ini. jika si dia berusaha memujuk jangan pula kamu masih tidak mempedulikan pujukannya. kebanyakan laki akn angkat bahu,, angkat tangan dan menggeleng tidak tau. jika kamu berdegil. sesekali tidak mengapa tetapi jang diamalkan selalu. kamu hanya membuatkan teman lelaki pening pale melayan karenah kamu


ASYIK MINTA DIMANJA

lelaki agak berbeza berbanding perempuan. biarpun dia mencintai kekasihnya, ini bukan alasan untuk lelaki memmanjakan kekasihnya setiap saat, setiap minit dan setiap hari. mungkin ada perempuan yang mengharapkan kekasihnya melakukan semua ini bagi membuktikan rasa cinta. jika ingin menjadi kekasih yang baik, perempuan ataupun lelaki perlu memberikan ruang kepada pasangan masing-masing untuk melakukan kegiatan hariannya atau kegemarannya bersama kelompok sejantina. bayangkan tentu lelaki akan rimas dan malas melayan jika perempuan asyik mahu berkepit  apatah lagi mahu dimanja selalu

(dipetik dari majalah dara.com)

9 ulasan:

NadiRah berkata...

ohoh! okay!!
nad manja bertempat!!
ahahha~
sila muntah di toilet~

saya YANA berkata...

Yana tak tahu ketegori yg mana... hahaha.. sebab bila manja je.. mak mesti bising... cakap ngade-ngade.. hahahaha...

hentakbelipat berkata...

aku suka perempuan yang kalau manja..dia manja macam kucing

:: noremy bte rahmat :: berkata...

rasanya manja bertempat kot..hikhikhik

Hashira Yusoff berkata...

shira manja mcm ne pun bf tetap sygg..untung. lagi manja lagi dia mngada! haha.. -_-"

--> Tips Menghadapi Cuaca Panas

diana berkata...

ada tak pomuan yang nak ngaku dia manja tak berempat??
hehehhe

iza berkata...

Assalam....

macam mana nak menangani masalah manja keterlaluan ni? Anak kucingku terlalu manja, pantang dengar suara org, mesti mengiau-giau tak henti-henti sampaikan suaranya pun dah jadi serak2 basah, sakit telinga dengar....

dayah SnoW Heuka berkata...

wehhh cetebaikkk la!!! y 1st tuh mmg setuju sgt.. mule2 mmg la da lama2 las.. adehhh ta paham ta paham :P

Ayie berkata...

manjanya laki plak..?? buat sikit bro.. hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...