Sabtu, 19 Jun 2010

sempoi - SemPei - semPy

salam semua.... salam satu malaysia... assalamualaikum... ish.... patut salam yang panjang datang dulu.... tapi takpekot... janji niat nak menyampaikan tu tercapai.... halo kawan2 teman sekalian.... ape kabo... lama kite tak bersua kan... rasa bertahun lamanya (padahal baru 3-4minggu... hehhehe) so harap korang semua sihat... kalo mana ada yang dah dapat deman n flu tu tolong2 la p hambat pungkuk korang g jumpa doktor baikkan sakit korang tu... my ladies dah kena sakit pinggang... dia rajin sangat p menari2 dalam bilik air... aku ni ada dia tak mau ajak menari.... hehehhee.....

arini aku nak kongsi kat korang yang minggu lepas aku ada g Lata Kinjang... best gak la tempat tu... air deras, putih gebu umpama kapas di dahannya( pergh berbunga2)... waktu teorang g tu bertolak awal pagi la... ada
lapan orang yang g... 5 laki2 3 perempuan ( adee, farizal,ramesh,lim,wawa,intan &dila).... (dalam otak dah pikir jahat... hahahaha) bnyk gak la makanan yang teorang sediakan... Chicken wing, kerang, sosej, nasi goreng, kek(sumbangan mek dila).


perjalanan tu amik masa hampir sejam la... ni sebab tunggu c Lim Kok Weng (bukan nama sebenar) bawak kete... slow bebenor... lain kali bawak la F1 ke.... sesampai kat sana kami cari la port ( bukan port klang,.... hehehhe) tu kami bermulakan sesi bbq kami... aku tak bawak lak getah basikal sebab tak jumpa... jadi dorang bersungguh2 menghidupkan menggunakan bahan terbuang... yang aku ngan farizal sedap2 g mandi... hahahahha.... dah aku malas nak cite...

korang tgk la gambar ni puas2 ye....
jup2... sebelum tu nak gtau sebelum teorang berambus tu, sempat la kami cuci mata ngan aksi2 panas bebudak remaja... budak2.... baru nak up... segala posisi ada.... jangan ingat teorang skodeng tau.... dorang wat life kat tengah2 batu.... kami ape lagi... rezeki... hahahha.....

gambar kami di Lata Kinjang :

ni gambar aku, farizal, intan dan wawa
ni gambar aku ngan farizal....
ni lak gambar bebudak tu buat aktiviti mem'bbq'

ni la makanan utama kami.... sedap tu....
ni la mek dila... mulut tak henti2... heheheh

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...