Selasa, 1 Februari 2011

Burung ni laaaa.... Bukan burung tuu.....

As-salam... Ape habaq semua blogger-blogger yang ada.... heee.... Cacing 1st nak minta maaf sebab tak berkesempatan nak follow mana yang dah follow cacing.. insyaallah, minggu depan lepas cuti midsem ni cacing akan cari korang balik tuk di follow k... Jangan risau...

ok, kali ni cacing nak bawak kan korang satu lawak... tak tau la kan kalo korang rasa tak lawak... cacing pun kompuis nak cakap ni lawak ke tak... pape pun meh te layan.... cacing pinjam ni dari fb KU AIDIL HAZWAR...




Pada suatu hari sorang suami baru pulang dari Brazil, membawa burung kakak tua yang sangatlah spesel..



Si isteri bertanya..pada si suami..


" Abang..buat aper beli burung tu..?! Kan mahal tu..!"


Suami menjawab..


" Ala takper..burung ni spesel..tengok nie.."


Suaminya mengangkat tangan kiri dan memetik jarinya..burung itu terus menyanyi lagu POP..


Si isteri sangat suka..dan menyuruh suaminya mengangkat tangan kiri plak..


Si suami..berbuat demikian dan memetik jarinya.. dan burung itu terus menyanyi lagu ROCK pula..


Si isteri pun suka dan bertanya..


" Abang, kalau kita angkat kedua-dua tangan plak camner..?"


Suaminya menjawab.." Awak cuba la buat.."


Si isteri mengangkat kedua2 tangannya dan memetik jarinya..lalu..burung itu pun berkata...


" SATU SATU LAH, BODOH..!!! "

3 ulasan:

kEBayA SeNDaT SePaTu MeRaH berkata...

best, best...

;)

ticnube berkata...

memang nak kene bakar kan burung ni..haha

CahayaCintaIlahi berkata...

muahahaha.. mang semPOI haha padan muke isteri die ngeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...