Rabu, 9 Mac 2011

Ape Nak Bercerai?? Nah Hadiahkan Si Dia Dengan Ini.....

As-salam semua.. Harap semua sihat-sihat sejahtera hendaknya. So how with ur day today?? Hope semua dapat menjalani hari-hari yang terbaik dari ladang... Bukan Ladang Teh, Tapi ladang durian... heeee....

Ok peeps, selalu kita dapat tengokkan kek orang kahwin-kahwin ni semua tinggi-tinggi bertingkat-tingkat, malah ada yang berharga puluhan ribu. Al-maklum lah, kahwinkan sekali seumur hidup ( tapi tidak bagi yang berkahwin 4), so kena lah berbelanja habis-habisan, nanti lepas kahwin suh la sesiapa antara pasangan anda yang beria-ia tu bayar segala hutang sebab kenduri yang mahal-mahal tu... Bagi Cacing, memang la kahwin tu sekali seumur hidup @ empat kali seumur hidup macam yang cacing nak , tapi kan lebih baik kenduri tu dibuat sederhana, sebab lepas kahwin pun nak pakai duit... Kalo cacing, cacing time kenduri tu bagi tetamu makan Mee Goreng ngan Teh-o je.. Kan jimat macam tu... ahahahahahhah......

Orite, kali ni pada sesapa yang kat luar sana tu yang suka-suki nak bercerai-berai barai, cacing ada beberapa gambar tuk korang nnti nak pikir tuk beli.. Yelahkan, Kalo kawin korang leh wat kenduri mahal-mahal, ni nak bercerai pun beli la kek gak... Wat parti.. heeee.....Jahatnya aku.... Tapi ingat ye kawan-kawan sekalian, once perkataan CERAI tu disebut, bergegar Arash Alah S.W.T. perkara bercerai ni la yang paling tak DISUKAI dan DIMURKAI oleh-NYA. Jadi jaga lah keharmonian rumah tangga anda semua.. Cacing berdoa agar anda terus berbahagia disamping yang tersayang.

Yang ni bagi perempuan yang nak berscandal


Yang ni tuk lelaki yang tak sayang isteri


Ini yang paling dasyat, isteri yang suka tikam belakang... Bahaya...

13 ulasan:

Yatt Muhammad berkata...

cacing salah eja perkataan Allah la...hee

Rainbow berkata...

ni kalu mkn gak kek ni efek pape x lam perot? kot2 lah bergaduh gak ke? heheh...

ain abdul halim berkata...

sumah ak xdtg klo taw ko jamu mee goreng dgn teo-o je...nk sedap hati tmbah r telur dadar ke....adi zafri oh adi zafri,..

Nana Liyana berkata...

ahahaha dasatt2 . bg kek tapi mmg terkena sebijik penangan dier . :P

ielamorry.om berkata...

kelakarnya kek2 ni, hahahaha.

apik pehe berkata...

haha..ader ke org yg kawen nk tempah kek camni?

Isteri Yang Comel berkata...

adeh tak sanggup nak amkan klu kek camnnie, nak tempah pun taks anggup

toyolkiut berkata...

zaman skrg, kawen nk besar2..
klau cerai xmau la pulak nk d perbesar kn..
hehe..
kek kawen TK nk buat ikut umo..
klau smpai 30, 30 tingkat le..
hahaha..

- zuriey - berkata...

comelnya kek2 tu..tak snggup je nak mkn

NadiRah berkata...

taknak!!! nak gmbr pengantin heppy!! huhu

Miss Ran berkata...

hahaha bagus2

Cik NuRuN berkata...

ehee , like dis entry .
mna button like eh ? haha

sicomot-comel berkata...

perghhh..
makan mee goreng ngn teh-o jek??

nasib baik SCC leh mkn..
tp,,taruk skali menu megi goreng yeh..

kek tu cantik !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...