Ahad, 1 Mei 2011

Gambar Kontroversi Neil Amstrong di Bulan.... PANAS!

Kita semua dah belajar dari sek ren lagi bahawa Neil Amstrong adalah orang yang pertama menjejakkan kaki ke bulan. Tapi dari gambar dahulu yang dianalisis, terdapat kemusykilan betul ke Amstrong orang pertama ke bulan?

Lihat gambar yang kontroversi di bawah dari fail sulit NASA. Apakah selama ini kita tertipu oleh propoganda Amerika?


Bayang-bayang apa lak tu?














Ini bukti terbaru....

Mamak dah ada dulu kat sana hohoho. Amstrong kantoi.

Moralnya; Simbolik ttg orang India dan Cina memang suka merantau ke seluruh dunia berniaga, ke bulan pun diaorang jelajah juga. Tepi jalan ada, hotel pun ada. "Dey Tambi apa mau bili? paper ada, rokok ada, chewing gum ada." hohoho.

sumber : sini

8 ulasan:

miss dila berkata...

dey..aq tertipu la...wahahaha

NadiRah berkata...

haha..sengal..

safra berkata...

hahahahaha!!!!! lawak! jimat hutang 50%!

saya YANA berkata...

poyo jek.. boleh plak dia hidup kat bulan tanpa apa2 'bantuan'..
haha..

sebab to dorang ni maju dulu kan..

Haw berkata...

kurang asam :)

aida4eva berkata...

kah2..kelako lah gambo tu! :p

アヌム ちゃん~~ berkata...

Salam.visit here^^ nice blog.
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

afiqazizan berkata...

haha kelakar sgt2..hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...