Jumaat, 13 Mei 2011

Gambar Hantu Jepun (18SG)

As-salam.... Salam 1umat. Mana yang bukan islam tu cacing ucapkan selamat bergembira dengan hari-hari mu.. terus kepada topik kita hari ini, memandangkan hari ini adalah hari penghulu segala hari, Hari Jumaat, maka entry kali ini sedikit berkaitan dengan mistik atau omputih sebut supernatural..

Cacing sampai sekarang tak faham kenapa hari Jumaat ni orang selalu kaitkan dengan aktiviti berhantu ni... Hantu jalanan tu jangan cakap lah... Tiap-tiap malam berlumba kat jalan. Ini pasal hantu, atau kalo senang nak tau, jelmaan orang selepas mati.

Korang mesti nak tengok hantu live kan... Jom cacing kongsi kan satu gambar ni... korang perhati je betul-betul. untuk kesan yang berganda, lihat dan tenung gambar ni selama 5minit. Syarat jangan berkelip dan jangan berpaling kepala atau mata tu kemana-mana.

Waktu korang pandang gambar ni korang kena sebut atau niat dalam hati yang korang teringin nak tengok hantu jepun. Kalo hantu jawa mungkin tak berjaya.. INGAT! NIAT NAK TENGOK HANTU JEPUN.

Mengikut info yang cacing terima, gambar ni dilukis oleh seorang wanita yang kemudiaannya membunuh diri akibat kemurungan. Dipercayai roh wanita itu telah menghantui lukisan ini.

Untuk mendapatkan gambaran hantu menjadi lebih jelas, anda dinasihatkan berada berseorangan dan gambar ini dilihat pada waktu selepas jam 12 malam.


JADI, SIAPA YANG BERANI, MARI CUBA TENUNG GAMBAR DIBAWAH INI!




sumber dari sini


4 ulasan:

Pijahh' de-Arr berkata...

tak da pape pon.~~

Muhammad Burn berkata...

tak tkt pn..huu

Azri Fathurrahman berkata...

haha . sengal yang abadi kau . =.='

cik bunbun berkata...

pukul 3.12 pagi. tapi tak berani nak tenung. hahahahaha dasar penakut punye bunbun =.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...