Isnin, 16 Mei 2011

Gelagat Kanak-Kanak Di Majlis Convocation UITM 2011

As-salam. Salam Satu umat. Harap semua kawan-kawan cacing akan terus sihat bersama hidup yang dirahmati Allah dan juga bersama keluarga yang tersayang.

Semalam petang tepat jam 5.15 petang tamat sudah majlis convocation si gadis comel. Penat menunggu sampai tak tau nak buat ape. Petang semalam punya la panas, tetapi ku sangka panas sepanjang hari, akan tetapi rahmat Allah turun dengan lebat pada petangnya.Alhamdulillah. Tak la pening sangat kepala cacing ni. Al-maklum lah, tak tido satu hari. Ni semua gara-gara kawan cacing tu. Haish.. Datang umah dia memang tak akan tido. Ada je keje dia buat.

Semalam semasa menunggu si gadis comel kuar, cacing sempat la snap beberapa gambar bebudak. Cacing suka bebudak dengan telatah mereka. tapi tak berapa gemar kalo yang nangis lagi2 time cacing ngah sesak kepala (hahahhaha.... kantoi sudah) Bebudak ni comel kalo kita tangkap gambar dorang tanpa disedari. ada sahaja telatah dorang yang buat kita tercuit hati.. Jadi jom kita lihat serba sedikit gelagak bebudak ni....









Itu sajalah tuk update kali ni... entry akan datang cacing akan post gambar waktu si gadis comel berkonvo!

TATA SEMUA =)

5 ulasan:

Unknown berkata...

comelnyeee...mst mcm2 ragam ad..hihi

Unknown berkata...

ayoyooooo...yang ada bunga matahari tu santek

m!3yr4h_LolLy berkata...

ciut miut gitu. =)

tiefazatie berkata...

hihi..comel je kan kanak2 nie..

Unknown berkata...

budak2 mesti boring.. sama macam mak bapak nye jugak.. anak2 yang berkonvo je yang happy.. hahaha..


macam akak Yana dulu.. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...