Selasa, 14 Jun 2011

Hati Wanita sangat Susah Difahami... Haish....

Assalamualaikum....selamat membaca....wahaahahahhaha...kelakau....

> > > Sabau ajerla jadik suami yekkk!!

> > >

> > >

> > > Laki talipon,

> > > Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... Awak nak pesan apa-apa?

> > >

> > > Bini jawab,

> > > Takmau bang, bini awak diet...

> > >

> > > Laki pon balik umah, goyang tangan tak beli apa-apa...

> > > Sampai umah, tengok bini tarik muka moncong mcm cencorot

> > > Siap majuk-majuk... Lari tido bilik sebelah....

> > >

> > >

> > > Bila laki query balik,

> > > Kan tadi awak yang takmau pesan apa-apa yang oiii....

> > >

> > >

> > > Bini jawab,

> > > Memangla orang kata takmau apa-apa...

> > > Tapi belikan jerla apa-apa....

> > > Kalau abang beli apa-apa kita makan jerrr....

> > >

> > > Eh, bini akuni... Yang mana satu nih?

> > > -----------------------------------------------------------------

> > >

> > >

> > > Laki talipon bini,

> > > Petangni awak nak masak apa Yang?

> > >

> > >

> > > Bini jawab,

> > > Alaaahhh.... Hari-hari kena masak, penatlah bang!

> > > Balik keja ni Abang makan siap-siaplah

> > >

> > >

> > > Laki pon, balik keje.. Singgah kedai mamak

> > > Tibai nasik beriyani kari kamben baekk punya.

> > > Sampai umah, sendawa bau kamben...

> > > Tiba-tiba... Bini jerit panggil suh makan!

> > > Bang, bini awak masak sambal tumis petai, sama sup ayam,

> > > Sama telur bistik, sama ayam goreng kunyit. Jom makan!!

> > >

> > > Si laki terkulat-kulat pandang makanan penuh satu meja,

> > > Sedangkan perut dia dah senak, penuh dengan kamben!

> > > Merajuk lagiiii... Tido bilik sebelah lagi.....!!

> > > Yang, awak ni ada kecelaruan mental ke halusinasi nih?

> > >

> > > ----------------------------------------------------------------

> > >

> > > Abangni, kalo dok umah asek sepah umah jerlah!

> > > Bini abang penat tau nak kemas umah semedang

> > > Awat abang tak kuar pi mancing ker... Pi main bola ke...

> > > Pegilah! Pegilah! Saya nak rilek-rilek dgn budak-budak nih

> > >

> > > Si laki punyala seronok weeiii....

> > > Dan-dan bangun pi tukar baju, capai talipon, capai kunci keta...

> > >

> > > Bila dah siap, kuar bilik...

> > > Tengok hanak bini dah siap-siap pakai baju lawa...

> > > Bangggg, bini awak sama hanak-hanak ikut awak eh?

> > >

> > > ----------------------------------------------------------------

> > > Bang, ujung mingguni balik kampung nak?

> > >

> > > Abang keja lah yang....

> > >

> > > Abang hantar bini abang dgn hanak-hanak dah la bang,

> > > Pastu abang balik la KL balik

> > >

> > >

> > > Lepas dah hantar hanak bini balik Parit Buntaq,

> > > Esoknya, laki pon start keta... Nak balik KL.

> > >

> > >

> > > Baru sampai Taiping, talipon berbunyi... Bini dia talipon.

> > > Abang bila nak balik ambik kitorang bang?

> > >

> > >

> > > ----------------------------------------------------------------

> > > Abang ni asyik tengok tibi jer dari semalam tau

> > > Abang tak kesian bini abang ker...

> > > Dah kelupas-kelupas kulit jari tau.. Asik basuh kain jer

> > > Abang tulungla lipat banjaran Himalaya dalam bilik rahsia tu bang...

> > >

> > > Laki pon, dengan muka rebel.... Masuk bilik rahsia... Lipat kain

> > >

> > > Sekali, bini masuk bilik nak usha line... Tetiba jer kena petir plak..

> > > Apa awak lipat kain mcm ni banggg?

> > > Kenapa sudut kanan tak align dgn sudut kiri nih?

> > > Kenapa kolar baju ni awak lipat ke dalam?

> > > kenapa spender ni awak lipat tiga?

> > > kenapa? kenapa? kenapa?

> > >

> > > ---------------------------------------------------------------

> > > Nah hambik anak ni bang... pakaikan pampers, pakaikan baju...

> > > bini abang nak mandikan hanak yang sorang lagi....

> > >

> > > Nak bagi pakai baju mana ni Yang...? <--- laki tanya

> > > Alah abangni... kan baju anak ada 8 bakul tu...

> > > pakaikan jerlah baju mana-mana pon...

> > > bukan ada org nk tengok ponnn...

> > >

> > > Bila bini tengok, anak dah siap pakai baju....

> > > Apa pesen baju abang bagi budak ni pakai bangggg!

> > > Apsal seluar kunin, tapi baju kaler merah?

> > > kalau orang tengok, nanti orang ingat anak kita sami ha...

> > >

> > > ----------------------------------------------------------

rekaan Balkis

5 ulasan:

aida4eva berkata...

KEH2..NAK WAT CAM NE..LUMRAH WANITA...

HAHA

http://aida4eva.blogspot.com

Izzaty Ishak berkata...

Hahahahahahaha. Mampu gelak je

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

hmm..wanita ni kadang2 mmg sukar nak difahami..
tapi bagi cikmoon..ok je klu kes camtu.. biasa arr org pompuan kan.. hehe

zuhanismohamed berkata...

ala..ni sesetengah perempuan je kot :p

Mohd Shukri Fadzillah berkata...

hahaha.. pada aku janganlah dibiarkan dengan mengatakan 'biasalah orang perempuan' sebab ini habit yang boleh di betulkan, sama juga kesnya dengan 'biasalah budak-budak', jangan dibiarkan begitu sahaja... hehe.



oh ya! saya dari sini ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...