Khamis, 9 Jun 2011

Lima Kekurangan Perempuan tapi Sexy Di Mata Lelaki

1. Bentuk hidung
walaupon profil Anda tidak seanggun dan secantik dewi Mesir .. tapi bila korang ade hidung yang sempurna, lelaki akan tetap menganggapnya seksi.

2. Perut berlemak
perempuan mungkin merasa tak percaya diri saat berhubungan dengan lemak di perut. tapi, bahwa meremas perut yang buncit adalah nilai tambah menyenangkan bagi lelaki.

3. Payudara Kecik
agaknya tak ada pria yang menampik payudara besar. Tapi si 'mungil' akan tampak seksi saat Anda membalutnya dengan kaus berleher V.

4. Penampilan huduh
Tak usah bimbang bila bangun dalam keadaan hancus di pagi hari. Rambut kusut, wajah tanpa make up dan hanya menggunakan baju tidur justru akan membuat lelaki macam bodoh.

5. Gigi berjarak
Meskipon sebahagian besar lelaki tak kan mengatakan pada pasangan, senyum yang terlihat sangat seksi di mata lelaki ialah senyum ikhlas dari perempuan .-sumber

4 ulasan:

anne jasmine berkata...

aip.... bab lemak2 ni sensitip.. haha.. ye ke? bkn laki ska yg ramping2 ja..

Hashira Yusoff berkata...

meramas perut yg buncit?? hahaha...

--> Frying is menggoreng
--> "contest kaki paling comel"- Ailyl Rozanna

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ berkata...

siyes ke ni??? hahahaha. mitos je kot :P

Cik ira berkata...

hahaha.. no2 mcm mitos semata2 jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...