Ahad, 14 Ogos 2011

~ No Specific Title~

Assalamualaikum semua... Ya Allah... Rindunya aku pada kalian semua... Harap kalian juga merindui aku.. heeee..... So kalian semua ape habaq? Ada bagus tak? Setelah hampir sebulan aku meninggalkan alam blogger ni... Kini aku kembali mengaktifkan diri untuk menulis.. 

Untuk pengetahuan kalian semua, aku sekarang sudah bergelar EMPLOYEE.... Alhamdulillah... Gila tak percayakan.. Baru abih tak sampai sebulan kat UTM, terus aku dipanggil masuk ke Tenaga Nasional Berhad sebagai Jurutera Elektrik.... Ha pada sesapa yang takde elektrik kat umah tu jangan report kat aku, kalian report kat TNB CENTER di talian 15454.... ehehhehe.....



Dalam sebulan bekerja ni, macam-macam benda dah aku belajar.. Pernah sekali tu aku sampai kena tidur kat site. Dengan tak prepare barang pape. Memang busuk la satu hari tu.. tapi aku peduli ape, ilmu punya pasal, tarak berkira ma.... Semua buleh jadi... ehehhee...

Member satu UTM ngan aku pun ada gak bekerja ngan aku... Kira opizmate la... Nama dia fadilah.. Tapi kalian yang lelaki jangan mimpi la nak ngorat sebab dia dah kawin.. Siap bunting lagi... hehehhe.... Sebulan lebih kot.. Kalo dia bujang pun aku rasa tak larat ko nak jaga dia ni.. hehehe....

Kat tempat keje aku ni ramai engineer yang muda-muda. dalam lingkungan 25-28tahun macam tu la... tak la jauh sangat jarak umur, maka tiada la rasa jurang umur sangat. Semuanya sempoi-sempoi belaka. Senang bagi aku nak belajar benda-benda baru ngan dorang ni..

Jadi pada sesape yang bekerja kat shah alam tu kalian bagitau la aku.. Aku keje kat Pengurus Besar Negeri (Selangor) punya pejabat dalam MRCB... Sebelah je ngan Plaza Alam Sentral... Berdepan dengan SACC Mall.. Kalian tengok, sekali dua mall ada dekat ngan pejabat aku... Awal-awal tu aku ngan si dil ni p berjalan-jalan kat mall ni... sib baik aku bukan kaki shopping.. kalo tak mampuih duit den.. Tak terkawal nanti... heheh...

Ok, lah... sampai sini saja cerita aku.. Nanti pape tunggu la hupdate dari aku k.... adios.... 

Assalamualaikum =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...