Isnin, 8 Mac 2010

First Mumbling In 2010

hello semua.... ni adalah post pertama aku dalam tahun 2010 ni... tahun lepas bnyk tol benda yang aku belajar... dari perkara remeh temeh hingga ke sebesar2 perkara...

pasal cinta, pasal belajar, pasal kawan bnyk yang berlaku pada tahun 2009... aku rindu tahun 2009.... tapi bak kata orang2 putih... Let By gone Be by gone.... semoga semua orang yang aku ada buat salah dalam tahun lepas, aku minta la maaf...

tahun 2010 ni lak aku bnyk cube perkara baru... macam2... tak larat nak sebut walaupun baru 3bulan je kite melangkah ke tahun 2010... aku harap tahun ni bawa aku satu agenda baru yang sangat mencabar dari sebelum2 ni....

Study aku lak alhamdulillah makin stabil... sekarang ni nak target dapat upper class je... harap2 dapat la sebab aku rasa sem ni dan sem2 depan aku kena jaga pointer antara 3.6 -3.8...... perghhhh... boleh ke aku buat ni... bukan memain nya pointer.. kalo dapat lect macam prof khalid (sory prof........ hehehhee) mampus aku... sem ni pun aku dah dapat satu lagi bala.... lect Ekonomi Kejuruteraan... mmg sgt sempoi cara dia ngajar... aku sgt2 suke cara dia ngajar... aku agak mmg ramai la yang boleh SKOR subjek dia......

ini lah dugaan Dia kepada kite... jadi aku harap semuanya dapat aku lalui ngan tabah dan lebih tenang.... Go Cacing Go!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...