Isnin, 8 Mac 2010

Angin Melambai syahdu.....

ape kabor mike semua??? sihat dok??? harap2 sihat la....
sekarang ni aku tengah berada dalam kelas Ekonomi yang sangat2 BEST.... kelas ni sangat BEST sampai aku boleh melayari laman2 sesawang sesuke ati aku je.... hahaha... sian lecturer tu.. ape dia cakap sorang pun tak dengar.. yang terpaksa duk depan tu kena la buat2 dengar.. kalo tak abih kena soal... hahhahaha....

emmmmm..... sok nak test Sains Kejuruteraan.... atau nama singkatnya Sains Kejut,.... mmg terkejut la kalo korang amik subjek tu.. lect dia ajar mmg sampai top-speed kereta lamborgini diablo punya...... harap2 semua yang aku belajar semalam dan hari2 sebelum ni mampu membantu aku pada esok hari... amin.....

arini aku nak bagi teka-teki..... Ape dia masuk segitiga, kuar gulung2? rasanya korang tau jawapan dia, tapi cube la......

jumpa lagi dalam post seterusnya...... bawah ni adalah antara2 aktiviti dalam kelas Ekonomi Kejuruteraan yang sangat BEST :


masing-masing tengah seronok mendengar lecture.....





ape ko buat tu piah? wangi eh ketiak kulope? hahahhah




buat2 rajin lak jimie ni.... udah la mat.....


1 ulasan:

aNiSLoVeLygUrLz.... berkata...

hahahah..sengal cacing..sian kulope tu..ntah2 betul ketiak dia wangi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...