Khamis, 26 Ogos 2010

Membrans otakku bergegar lagi!

Haish sekarang ni tak tau nak watpe dah..... Alhamdulillah semua test dah settle... sekarang tinggal la cebisan2 assignment yang harus aku settle kan..... tak leh tangguh2 dah....harap2 semua test aku jawab leh jadi betul.... jgn salah sudah... memang merana la jawabnya... sem ni lak nak kena mem'bz'kan diri ngan FYP lak.... korang mesti tak tau kan FYP tu ape... FYP adalah shortform tuk First Year Project.... kira kena la buat projek kecil-kecilan.... bukan nya senang.... nak kena cari 14 bahan kimia.... haish... aku ni major dalam electrik.... disuruh lak aku cari bahan kimia...... mmg frust tertonggeng aku cari menatang2 tu.... dengan internet yang hampeh kelapa sawit.... tensi aku jadinya... tapi alhamdulillah... sib baik cik ainaa aku dengan bermurah hati di bulan ramadhan ni menghadiahkan aku sebuah jam tangan lekon.... opppss.... salah2... dia hadiahkan aku broadband... powered by Maxis..... so masalah aku untuk mencari bahan telah selesai.... mekasih bucuk.... nnti jgn claim dekat hantaran kawin tau... hahahhaha.....

ha ni la BB yang cik bucuk hadiahkan..... =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...