Isnin, 20 September 2010

Pakaian Tradisional The Contest

Salam... Memalam bute ni aku ngan mengada2nya telah menjoin satu contest ni.... 
Ni tuan punya blog Hafidzah Hafidz.... Comel orang nya(kipas empunya siap2.... heheheh) 

Yang ni lak Banner milik Empunya contest


                 fieza 1
http://hafidzahhafidz.blogspot.com/
Sebabnya aku ada picture yang dorang nak... best gak join contest2 ni.... Ni 1st time join ni... Hopefully pemilik telah tergoda ngan kehenseman aku yang tahap David Villa... hahahhaha...... bagus gak si empunya wat kontest yang macam ni... lebih memartabatkan maruah pakaian melayu yang semakin pupus dek kerana kain yang semakin tidak mencukupi..... hehehe.....  Ini la gambar saya cik hafidzah =)

Harap2 dapat menawan hati si penganjur... hahahahha.... =)
ha yang ni yang payah ni... sape nak eden tag kan ye.... pikir punya pikir... ha ni lah dua orang yang rasa leh join....


Sekian saja dari aku... Moga2 mencapai kejayaan dengan cubaan yang pertama... =)

4 ulasan:

Zasillah Ariffin berkata...

gud luck :)

Hafidzah Hafidz berkata...

CEK!!! nice baju melayu..like the colour..tertawan jap..opss..hehehe..papa saya ckp, baju melayu nie, sesuai dgn awak..btw, tq 4 joining the contest..

cacing berkata...

Kak shiela>> mekasih kak shiela.... =)

hafidzah>> ha kan dah tertawan... ayok... hahahah... baju pemberian orang... saya tukang mengayakan je =)

Mra Mastura berkata...

goodluck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...