Khamis, 2 September 2010

Petua terbangang yang mujarab... =)

Salam kawan2 di alam siber ni.... Arini aku nak kongsi ngan korang satu petua yang paling bangang dan mengotorkan tetapi amat mujarab.... Petua ni member aku sorang ni dah cuba dan aku tengok ternyata berhasil (pelaku dirahsiakan identitinya dan digelar Mr.X).... Kat bawah ni adalah bingkisan serba sedikit tentang perbualan aku ngan Mr.X :

Mr.X : ko tau tak cacing(aku la tu), aku ada satu petua tuk orang yang nak hilangkan jerawat  
                  ( sambil menunjuk kat  orang yang tak dikenali yang mukanya berjerawat).......
  Cacing: Ha ape dia?? 

Mr.X : Nenek aku dulu cakap, ko basuh suar dalam ko tu ala kadar, pastu lumur kat muka.. Biar 
           dalam 5minit, pastu bilas.....

Cacing: WTF..... (opssss... sory2.... lupe ngah bulan pose) ..... Aku ada gak dengar pasal petua tu, tapi tak la pai nak biar selama 5minit??

Mr.X : La ko tak caya.... tgk muka aku... Putih Berseri... Diminati ramai... hahahhaha....

Cacing: Ye tak ye gak.... (dalam ati.... nak try ke tak... kalo try bukan orang tau.... hahahah) .......


Ha tu lah petua nenek moyang kawan aku yang dia kongsi ngan aku... Mula memang tak caya, tapi bukti dah ada depan mata.... Belive it or not.... (betul ke aku eja ni.... kompem2 je) 

So, semoga berjumpa lagi.
Selamat mencuba dan Selamat beramal =)


5 ulasan:

F.I.C.K.R.Y berkata...

Hahaa.. giler punyer petua. Orang-orang tua kalo dengar nie leyh pengsan taw tak~ Cube terangkan secara saintifik kenapa seluar dalam yang menjadik pilihan tok hilangkan jerawat?!

Kenapa tak stokin ?!

cacing berkata...

hahahaha... tu dorang yang reka... aku pun tak tau la ape kaitannya suar dalam ngan jerawat.... mungkin enzim2 yang ada kat suar tu selepas seminggu tak basuh akan merencatkan perkembangan jerawat kat muka tu..... nak tau kena la cube... hahahahhaha

cik arnab berkata...

kiki.. lucu.. ada gak kwn cik arnab ajar, petua jerawat, sapu gincu dkt tempat kejadian jerawat tue..hehe.. selamat mencuba en cacing yer

farzana :) berkata...

Boleh caya ka ?
Mustahil o.O"

cacing berkata...

cik arnab>> ouh gincu?? mana la cacing nak cari gincu... bibir pun takde... hehehehe

farzana>> entah la... tak try mana nak tau kan... oleh tu cube la... jgn kasi tau orang lain.... heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...