Sabtu, 2 Oktober 2010

ALAMAK!!!! APE DAH JADI NIE!!!

Salam..... haih(mula2 kena ngeluh dulu......) Mesti kawan-kawan leh agak gak nape cacing ngeluh.... Kalo yang tak tau tu meh tgk ape yang cacing nak tunjuk.......


Ni bila cacing start aktif balik blog walking

ni semasa cacing ngah rajin nak ngesot2....

ha ni lak time bz..... aduh... peminatku dah lari.. heheheh

Ha... Sekarang kawan-kawan dah tau kan... jatuh merodom pelawat cacing... Ni semua gara-gara kerja Projek Sarjana Muda(PSM) cacing.... haih.... Banyak jurnal nak kena baca... Bagi projek tuk nyalakan mentol dah la... Ni pai bahan kimia pun nak cacing kaji... Cacing belaja ELEKTRIK(saja nak promote... hehehhehe) bukan KIMIA..... pape pun thanks la kepada kengkawan yang sudi datang gak blog cacing walau takde pape.... THANK'S GUY'S...... Luv u all..... (macam gay lak... hahah)

5 ulasan:

~SukEMakAn~ berkata...

xde mcm gay pon
ahaks!

teddyuna berkata...

xpe2 una plak pelawat mmng x ramai..

n4dh!3r4 berkata...

sama la kita cacing.. traffic blog nad pun jatuh gak.. sob sob~ :(

cacing berkata...

cacing sekarang mmg bz pai tak sempat nak ngesotbloging... haish..... semua penangan projek sarjana muda.... takpe kawan2... ada masa terluang kite wat ops BW lama2...

nina syakina berkata...

alalalal.... kesiannya..hiihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...