Rabu, 8 Disember 2010

Home Sweet Home

salam semua blogger... alhamdulillah, akhirnya cacing sampai gak kat umah terchenta ni... semalam cacing bertolak dari johor jam10.15malam... perjalanan semua selamat... sampai teluk intan dalam jam 5pagi... lama tu... hampir 7jam tu... naik kebas buntut cacing....(ada ke cacing buntut.. heheh)

dah sampai umah tadi cacing tak tido terus disebabkan dah puas berdengkur kat dalam bas tadi..... tapi taklah berdengukur macam sherek tu... kalo berdengkur macam tu mau kena humban duk kat tempat simpan beg tu...

bila cakap pasal tempat letak beg atau bahasa omputih nya lounge(betui ke ni??) cacing teringat waktu tahun 3 first sem dulu... cacing ada beli sekor guinepig, ingat nak bawak balik la kan, ingat konduktor bus tu bagi bawak naik menatang tu, sekali dia suh letak kat lounge tu.,... haish.....SANGAT KEJAM itu pemandu bas... cacing tak leh watpe selain mengikut arahan pemandu bas tu.... cacing punya la tak senang duduk disebabkan pikirin pasal menatang tu.... tambahan lagi, cik ainaa tomei tu dari johor pai ipoh asyik membebel suh curi2 bawak naik.... bukan cacing tak mau, tapi takut kang kena humban kat tengah2 highway tu....

last2, dah sampai ipoh yang amik masa lebih kurang 8jam, cacing buka je lounge tu, abih tunggang terbalik kandang tu... sian dia.... terus dia dapat sejenis penyakit iaitu kencing tanpa henti.... last2 korang nak tau ape jadi??/ last2 cacing hantar dia back to nature... sekali lagi diri ini di marahai oleh cik ainaa yang tomei... heee.... cacing wat muka selumber je... hahahhaha.... jahat sungguh cacing ni.... kejam2....

buat si guinepig kalo2 dia baca la kan en3 ni, cacing minta maaf ye.... terpaksa melakukannya... nak ditelan mati emak, nak di luah mati bapak.. heee~~

2 ulasan:

~hyun_miera~ berkata...

i xnak maaf kan u la cacing..

smpai ati u wat i kena penyakit kencing xhenti2.
terseksa i tau dok dlm louge tuh..u sedap2 berdengkur cam shrek kat ats bas.huh!!

cacing, nie si luahan hati si guinepig yg meira jmpa kat tepi jalan ptg td.nanges2 tau dia jumpa miera..
hakhak!:P

~SukEMakAn~ berkata...

apsal xsorok lam poket cacing?
wat mcm mak kangaroo!
hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...