Rabu, 8 Disember 2010

Scarier life ever.... but it still Allah creation =) (part 1)

salam semua... jumpa lagi kite sekali lagi.... seronok lak cacing wat en3 kali ni... orite... kalo korang dah tgk tajuk kat atas ni, mesti korang ingat ciptaan Allah yang menakutkan kat atas muka bumi ni, tapi cacing nak kongsi ngan korang ciptaan Allah yang tak pernah kite jumpa yang ada kat bawah laut....http://www.emocutez.com SUBHANAALAH.... Maha Suci Allah... jom kite tgk

Tempat : Jurang Marina
Kedalaman: 36201kaki







 Pesanan cacing : ha cantek kan ciptaan Allah yang tak pernah kita tau... JOM KITE MEMANCING!! Tunggu tuk part 2 punya... lebih dasyhat haiwan yang bakal cacing paparkan http://www.emocutez.com

13 ulasan:

sarah honey berkata...

dumbo octupus comel la! hahahahhaaa

bluedianthus berkata...

Ya, segala makhluk yang diciptaNya ada peranan masing2..:)

+dieabella+ berkata...

kalau tgok national geographic sure byk bntg pelik2..kite jek xpenah tau..

cik miera berkata...

Subhanallah...cntik nye semua..tp msti merbahaya kan...

Belalang Hijau berkata...

itu semua ikan laut dlm kan...mmg rupa pelik2 kan...ciptaan Allah...

tiqaa berkata...

Subhanallah.. banyak lagi binatang ciptaan Allah yang kita tak tau :)

shida saje berkata...

ya lah..masya'allah ;)

Sha Shakina berkata...

i tak ley tgk la sbb i ni penakut cikit. hehe.

zureen berkata...

wohh!! nice.. tapi kan.. binatang no 4 tu nampak comel sekali! :P

myssmie berkata...

subhanallah!!! unik sgt~

waRDah a.k.a QiQi berkata...

subhanallah... :)

♥ nur ♥ berkata...

menarik...
Allah Maha besar!
(=

caliph shuriken berkata...

nice sharing..
dumbo octopus mcm pokemon, hukk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...