Jumaat, 24 Disember 2010

Macam ni kah artis kite????

As-salam kepada semua umat islam diluar sana.. dan salama sejahtera pada yang bukan beragama islam.... (ehemm..... mcm al-kuliyah tak....) Cacing ni sebenarnya baru je balik dari berblogwalking.... banyak gak la cacing singgah... dekat 50rumah... baca satu per satu entry dorang... semua menarik-menarik sampai lah cacing singgah kat blog kawan cacing ni... nama blog dia AYIE'S LIFE.

Cacing pun baca la entry-entry dia... Cacing ni sebenarnya tak la minat sangat membaca,, tapi sejak berblog ni, cacing main baca je ape yang korang-korang tulis.... walau pun ada tajuk yang tak serupa ngan isi dia, tapi takpe, itu korang punya hak... Hak cacing..... MEMBACA.... 

Ok Sebenarnya cacing bukan nak merapu ape.. Cacing nak kongsi la tentang entry yang ayie tu post kan.... ENCIK AYIE... CACING PINJAM EH ENTRY TU TUK KONGSI NGAN KAWAN-KAWAN.... kena bagitau awal-awal... Nanti tak pasal-pasal kena serang macam blog Sembang Kosong tu.... 

Cacing tak mau cakap banyak dah sebab korang mesti tak baca punya kan... So korang nilai lah sendiri ape punya moral artis melayu kite ni.... 


video

P/s- korang pikir lah sendiri ape rasionalnya dorang wat macam tu.... Majulah Hiburan untuk negara!

SUMBER = AYIE'S LIFE

11 ulasan:

Cik Mulat berkata...

mcm2 dunia sekarang...artis2..

p/s : jom join segmen i love my blog...

http://inicikmulat.blogspot.com/2010/12/jom-join-i-love-my-blog-segalanya.html

misSbLurRy berkata...

dorg kaki clubbong
standard la 2

Cempakamelati berkata...

Diorang ni saja-saja jer sesama diorang ni..bukan untuk tontonan umum, tapi terlepas juga..tu yang saya agak la...

CahayaCintaIlahi berkata...

sape artis tu ekh??

Akulah Aqilah Itu berkata...

artis ke? cam endon je? hm. vid private la ni, tp terlepas..

Adam Haiqal berkata...

hell-o~
ketinggalannyerr..
itu bukan artis kita laa
itu MIRIP je..
penyanyi tu pun dh buat confernece itu bukan dia.
apo2 yolah
tp klu betul pun,nk wt cene..
bnda dh tersebar..

Shino berkata...

adoyai...rosak2...

Shinoxyuna

dayah SnoW Heuka berkata...

mcm2 jekk .. adesshhh

kuasa_ju_on berkata...

Dol,kata dah terer sangat. Sahih ka ni artis yang kau maksudkan?

Kalau salah kang kau dah kira fitnah.

Kau pergi cari blog artis ni. Cuba google ye mangkuk.Dia sendiri dah buat pengakuan bukan dia.

Tulah aku cakap, perangai mat serbu macam kau ni memang sampah! tak boleh pakai punya orang.

DiNaZ berkata...

en.cacing kita dah tanya pada 4 sumber yang boleh dipercayai...ini bukan pn.elyiana artis kita tu ok! budak nie orang sabah dan yang dia nie bukan islam ok...diulangi dia nie bukan islam...harap maklum...
bukan nak marah tapi mambetulkan apa yang orang kita sekarang nie salah anggap....terima kaseh....

cacing berkata...

terimaz atas informasi anda semua.... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...