Isnin, 13 Disember 2010

Pendekar 5 bersaudara dapat kete??

As-salam.... ape habaw kengkawan semua.. kali ni en3 cacing ni tentang pahlawan 5bersaudara kite... ha korang mesti ingatkan.. pada sesape yang sejarah dia dapat D atau E meh cacing citekan.. hahahhaha.... pahlawan 5 bersaudara ni kan lagenda kat melaka.. korang semua kompem la tau.... haish.. dah2... cacing bukan nak merepek sgt tentang pahlawan ni... sebenarnya cacing nak kongsi gambar2 ni... jom kite tgk gambar kereta-kereta pahlawan melayu kite dulu...... zazzzzz!!!

Ni Encik Tuah punya...


yang garang ni En. jebat punya



Ni encik Kasturi punya

ni En.lekir punya..


ni En.lekiu punya





Ha... ni lah kenderaan pahlawan lama kite ni.... sebenarnya proton keluarkan kereta prototaip ni tuk tontonan ramai... aku ingat proton takleh kuar kete yang mukanya sporty2... ni buleh je.. cacing asa engineer proton tu je yang pemalas... EH SAT2.... KERETA CACING SAPE NAK BUATKAN... HISH... BETUL2 TAK MENGENANG JASA TOL.... hehehe

16 ulasan:

nmirmo berkata...

nak satu...toing2...hehehe

dak DEBAB berkata...

cantik2 belaka kete2 pahlawan kite dulu ni.. macam nak 'se' la.. tapi yg fri punya..wahahha....

nana cHan berkata...

wah. suka lekit. eh salah. lekir. hahaha

sarah abadan berkata...

nak pnjam kete lekir la...keh3

i am S!L4H.. berkata...

gile smattt kete...

- abdul hadi abdul muti - berkata...

Lekir smart. macam audi R8 campur Lotus Evora. huhu

zuhanismohamed berkata...

wow..semua cantik2..hebat gak la kan engineer malaysia ni..hee

miZz_nizZ berkata...

style2..aku ksdar dgr je b4 ni..bgus entry mr cacing ni..gud info.hee

A.D.A.M. berkata...

Smart kan. :)

amira berkata...

en lekir.. I nak satu lah kereta macam tu.. haha

Ajie Mohd Tahir berkata...

style ah!aku nak lekir ngn jebat!
XD

Ajie Mohd Tahir berkata...

style ah!aku nak lekir ngn jebat!
XD

**kopoklekor** berkata...

fuhh...semart gyla..

mzhany berkata...

tuah yang beshhh

Nur Ardilla Najwa berkata...

salam. jemput join contest d blog saya.

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Whoda berkata...

oh, lekir nye cam style jeee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...