Jumaat, 14 Januari 2011

Sape cakap dorang hensem/cantek angkat tangan!!!

As-salam.... ape habaq you'll semua.... wah.... jadi lembut lak cacing malam-malam jumaat ni.... kepada yang sudah berkhawin cacing ucapkan SELAMAT BERJUANG.... Al-maklum lah.... MALAM JUMAAT... Pada yang tak kawin lagi jangan gatai-gatai nak tanya cacing ape kaitan berjuang ngan malam jumaat... Malu cacing nak cite nnt.... heeee~~~ Kawin dulu baru tau.... hahahhahaha.....

Ok... Kali ni cacing nak kongsi lah ngan korang wajah-wajah manusia yang paling cantik dan paling tampan kat dunia ni.... agak-agak kalo korang nak kalahkan anjelina coli atau pun cacing(wah!! perasaan hensem walaupun agak cute... hahahhaha) korang boleh lah mencuba seperti manusia-manusia yang kat bawah ni... bak kata orang, belum cube belum merana... hehehehhe..... 

So, tanpa membuang masa lagi, jom kite layan gambar kat bawah ni ye... Ouh satu lagi, kang kalo tak mention menatang ni KUASA-JuOn akan marah lak.... Gambar ni cacing dapat dari kawan cacing.. Nama dia HANISAH RADZI... dia ni seorang saudagari(saudagar bagi perempuan) baju-baju jubah moden.... so sape nak beli, leh lah g kat fb ni... tekan je nama dia kat atas ni....  Ok, sekarang jom layan.... Sebelum tu baca bismillah dulu... Bismillahhirrahmannirrahim..........
 
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/

8
7
6
5
4
3
2
1

Amanda Lepore

Duquesa De Alba

Donatella Versace

Dolly Parton

Heidi Montag

Jackie Stallone

Janice Dickinson

Joan Van Ark

Jocelyn Wildenstein

Latoya Jackson

Joan Rivers

Michaela Romanini

Bruce Jenner

Kenny Rogers

12 ulasan:

cik Ladies berkata...

org putih ni kalau pakai botox bukan main .. biler da tua .. hampeh , muka mengalahkan b.e.r.u.k .. ahaks .. :p .. *shy

~eZmALiZa~ berkata...

hahaha...cantik abes! :D tu la...tak reti nak bersyukur dengan ape yg Tuhan dah bagi... :D

Tuan Penasihat berkata...

semua tu orang terkenal. dah lawa nak lawa lagi. last last jadi huduh nak mampus. macamtu la kalau dok nak melawan kuasa tuhan.
ishk ishk ishk.........

tice sha berkata...

jangan kata artis sana jer... artis malaysia yang guna botox n plastic surgery pon ramai gak

hAwA berkata...

kesemuanya lebih lawa sebelum pembedahan/botox.ciptaan Tuhan itu sememangnye indah, tak perlu diubah lagi

.::nany dingding::. berkata...

hahahaha !

CahayaCintaIlahi berkata...

huhu macam2 ekh..
da elok2 ok muke
tuka sini sana aih

nadzirah aqilah berkata...

dasyat giler.. ni la org yg xpernah bersyukur dgn apa yg ada...

cik miera berkata...

alamak..apesal lain mcm je

nAs; The best in ME berkata...

takut tengOk yang 'befOre' tue ehehe.

Burp berkata...

nihla dia.. tak menghargai ape yg tuhan dh bg.. hamikk ubat! dh macam rupe berok pon ade si Michaela Romanini tuh

deem berkata...

omakkkko!!!!terkezut tgk gambar2 ni...ramainya yg transform jadi......beruk!!!hahahaha...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...