Rabu, 23 Februari 2011

Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik 2011



Ha... Mesti korang pelikkan ape Si Luncai punya header ni buat kat blog cacing yang serba warna-warni dan hensem ni kan.. heee...... Ni sebenarnya tuk menyaport (apekah menyaport???? cari kat google k) pencarian yang dia tengah wat tu... oleh yang demikian, Si Luncai, tengok la puas-puas cacing punya blog ni... Hensem kah????? heee...... Dia punya hadiah lumyana la gak iaitu tiket penerbangan ulang alik pergi ke bali.... tak caya??? baik jangan percaya.. hahahahha..... Nak tahu lebih lanjut p kat blog dia.... Si Luncai. Kat sini cacing nak tag dua orang....

BLOG HENSEM :  CUCUTOKAJI

BLOG CANTIK : CAHAYA CINTA ILAHI

4 ulasan:

saya YANA berkata...

rasanya header luncai sesuai letak kt blog cacing..
same kot.. haha....

Encik Luncai berkata...

betul tu yana..nampak matching je header luncai kat blog ni..btw thanks join..gud luck :)

iza berkata...

Gud Luck

CahayaCintaIlahi berkata...

wah saya di tag?
oh tidak.. ngeee
ok cacing tq..
nt chaya buat ekh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...