Rabu, 16 Februari 2011

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS

salam u'll... Harap-harap semua sihat-sihat n segar bugar sentiasa kan.... Mesti korang semua marah kan cacing sebab dah lama sangat tak jenguk blog korang kan... Maaf la ye... Minggu lepas memang minggu sibuk tuk cacing... Ada kenduri kakak cacing kawin lagi... Final projek lagi.... Cacing bukan nak bagi alasan (walaupun kedengaran macam alasan). Tapi ini lah realitinya...

Minggu ni baru cacing melawat kembali rakan-rakan yang lain... Ok kali ni cacing nak join segmen yang dibuat oleh ABG BEN kite ni... Korang tau kan yang dia baru-baru ni masuk majalah....(cacing je yang ketinggalan)

Segmen kali ni dipanggil SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS. Kalo korang nak join klik kat ayat tu... Jom kawan-kawan cacing kite meriahkan segmen ni.. Nanti leh jumpa ramai kawan baru.... yok!!!



1 ulasan:

apisv2 berkata...

salam,
mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
eh bergurau;p
slm perkenalan,
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...