Ahad, 29 Mei 2011

Kriteria Perempuan di Sukai Lelaki

1. perempuan yang selalu berpikir positif

berfikiran positif la dahulu dalam sesuatu hal .. jangan cepat amik keputusan .. siasat betol2 jangan men hentam lantak huhuhu

2. perempuan Baik Budi

Hampir semua lelaki suke dengan perempuan yang baik budi. Bagi lelaki, itu lebih berharga dari pada materi. Mereka kagum pada perempuan yang menunjukkan perhatian dan kepedulian pada hubungan mereka. Keluarganya, teman-temannya dan lingkungannya

3. perempuan jujur

Tipe perempuan ini tahu bagaimana berkomunikasi. Hal itu membuat lelaki tak perlu menerka isi hatinya. 

4. perempuan tak manja

lelaki paling tak suka dengan perempuan yang manje .. siap call 24 jam .. kalau nak lelaki macam tu baik korang sewa baby siter kay . 

5. perempuan yang percaya diri

perempuan yang percaya pada diri sendiri .. tak membandingkan diri nya dengan orang lain 

6. perempuan yang pintar

pintar dalam arti yang macam mane ?? pintar dalam study la beb hehe 

7. perempuan yang tak mata duit

perempuan yang semacam ni sangat di kagumi para lelaki. Para lelaki akan menaruh hormat atas sikap si perempuan yang tak silau dengan uang yang dimiliki pasangannya. lelaki biasanya dengan sukarela memberikan suatu yang dimiliki, berapa pun nilainya. 

8. perempuan setia 

Kesetiaan adalah salah satu inner power yang punya getaran dan pengaruh yang kuat dalam jangka panjang. Bentuk kesetiaan bukan semata-mata tak berpaling ke lelaki lain. Melaikan tetap bertahan di sisi pasangannya dalam keadaan terburuk sekali pun.

9. perempuan ramah

Senyum memberi kehangatan tersendiri bagi lelaki Senyum hangat yang dipadu dengan kecerdasan dan ketulusan, merupakan ramuan diri keramahan yang sangat disukai oleh semua lelaki. berada dekat dengan perempuan ramah, lelaki merasa tenteram seperti berada di dekat ibunya. 

10. perempuan Lawak

lelaki sangat suka pada pompuan yang penuh canda. Selain itu, selera lawak yang tinggi akan membuat cewek tampak selalu ceria dan menyenangkan. 

11. perempuan jimat

lelaki tak suke sangat dengan perempuan yang boros. Akan tetapi, bukan berarti mereka menyukai perempuan yang kedekut Mereka sangat menyayangi cewek yang pandai dan bijak menentukan pengeluaran. Mana yang harus dijimat. 

2 ulasan:

Liyana Zahim berkata...

Sy xmate duitan, juger seorg yg pramah, tau jugak berkmuniKasi dan tidaklah manja.. Eh, saya pon pintar.. =D

Liyana Zahim berkata...

Ni first shoot sy.. Lau ase rjn nk tgk tgkla.. Herher.. http://liyanazahim.blogspot.com/2011/01/photography.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...