Sabtu, 16 Oktober 2010

SteamBoat Time!!! Memang Steam!!

Salam kengkawan... En3 kali ni cacing nak kongsi tetang steamboat.....
Memang menjilat jari.... hehehe... Selalu orang g je kat tempat steamboat nya restoran.... Tapi terjamin ke kebersihan tempat kite akan tu kan..... hehehehe..... http://www.emocutez.com

Daripada ragu2... Baik cacing buat sendiri Steamboat... Bukan susah pun... Modal Rm60 tuk 5-6 orang... Kira dah jimat kos minyak dan duit bayar makanan... Sebenarnya tgh saving....http://www.emocutez.com

Kuah tuk rendam segala boat2 yang ada tu cacing guna perencah tomyam... Yang pati punya tu... Murah je... Just 0.99sen je... Kalo dua jadi la 2hinggit..... Bukan yang macam mail jual tu, dua singgit... Tak dapat dah ngan harga tu.....

Boat2 yang cacing n friend pilih terdiri dari bebola sotong pelbagai bentuk yang diseponser khas oleh LAZAT.... Dan tak lupe gak cocktail sosej..... Yang ada Lada Hitam n Keju dalam dia.... Disejukkan lagi hari kami ngan dua botol air gas..... Coke n A&W.... Memang nak kena potong kaki.....http://www.emocutez.com

Ni la antara gambar2 yang sempat kami amik..... Jom layan.... ZZZAAAASSSS!!!http://www.emocutez.com


Stage pertama memasak!!

Antara boat2 yang akan di steamkan..... Semua peserta segak...

Banyaknya...... Adui.... Jenuh nak masak...

Eh... macam mana leh sesat gmbr ni lak.... argggghhh.... sensored!


11 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

ciri2 suami soleh ni.. agak kreatif bab memasak.mmmm...

blog-tips-kurus berkata...

ciri2 suami soleh ni.. agak kreatif bab memasak.mmmm...

diana berkata...

hebat..!

cacing berkata...

mekasi diana n kakak tips =P

si biskut berkata...

best woo..leh buat steamboat kat umah sendirik...nak try gak lar

wannurfazrini berkata...

Hahaha, steamboat homemade . tetap sedappp . jimat duit . huhu :D

nadey berkata...

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

korg laki kot! masak steamboat????? perghhhhhhhhh tabik spring lahhhhhhhhhhhhh

cik lover berkata...

best nye..cik pn ske mkn steamboat..tp pnh mkn stemboat seafood je la..tringin nk mkn steamboat cacing..hehhe

teddyuna berkata...

wa.. sedapnye nak sikit..;P

kupu2 berkata...

bestnyer makan ramai2..hehe

nuriz berkata...

hai cacing.. steambot apa ada kentang goreng tu hehehe cecah dengan kentang pe heheheh..meh sikittt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...