Rabu, 27 Oktober 2010

Tag mencari Nilai Diri :)


Salam peeps...
malam2 ni nak siapkan assignment 
yang diberikan oleh Miera
haha..tyme2 ngah exam ni la kau nak bagi soalan ye
haish..xcukup ngan soalan exam kau bagi pulak soalan cepu mas..
memang nakal betul..ehem..
ni soalan yg macam nk korek rahsia cik blogger je ni kan

Ayat kat atas tu cacing curi sebijik2 dari miera.. hehehe... jgn marah ye miera!

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
- ermmmm... ape yang penting eh??? Laptop?? Cincin?? Handphone?? Entah la.. heheh

2. Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri?
-ABC kat kampung melayu Johor

3. Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
- kat Istana Perak(agak2 sultan bagi tak??) Tema : Alam Barzakh!! hahahahha

4. Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?
- opkos! heheheh


5. Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo?
- oooo..... lama tu.... beberapa tahun.....

6. Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?
-membaca??? Oh no!

7. Apa nama penuh kamoo?
-Cacing bin Cincau

8. Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?
- ngan mama je... Baba dah takde....

9. Adakah kamoo basuh baju sendiri?
-kekadang tu basuh pakai tangan... tapi bila dah pai malasnya, suh En.mesin tolong...

10. Bila tarikh  lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?
-8 may.... sambut kat umah la... kek cacing siap ada bunga api lagi tau... ehhehe

11. Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?
-penggangu orang(ha sape nak kena kaco meh kawan ngan cacing)
-hensem.... (org yang kata... bukan cacing kata)
-orang cakap cacing sama macam jakie chan... tapi cacing bangkang sebab cacing tau cacing macam aaron aziz.. hahahahha

12. Lima blogger yang kamoo nak tag:
-cik moon
-yanie J

-Nadey
-nkara



6 ulasan:

chentamiera berkata...

haha..sebijik2 ye cacing...xkisah..hihi

nadey berkata...

tema kawen ko tu the besh yg penah aku dgr!!!!!!!!! seyes kalo ko buat aku dtg!

cacing berkata...

MIERA>> TAK MARAH KAN? HEHEHHE

NADEY>> AKU KOMPEM BUAT... KO NAK JADI YANG MANA?? HEHE

Cik Moon berkata...

waa..thanks laa encik cacing... hehhee... nanti cik moon buat...

nkara berkata...

kena tag?
tungguuuu...
(tag miss chekleen pon tak buat lg)
;p

farah hairuddin berkata...

mak aii..tema kawen menakutkn n mnyeramkn la..bju kawen cacing mesti putih je kn??haha..kain kapan..ok la tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...