Sabtu, 12 Mac 2011

Lu Gua Kita Sebulu... Not Berbulu... Tetttt!

As-salam peep's... Sat-sat... Ape kejadah Peep's ni?? Cacing ikut je ape orang cakap. Nak nampak modern la kan. heeee.... Biasalah kita ni manusia.. Kadang-kadang kita akan ikut apa yang orang lain buat supaya kita nampak tak ketinggalan. Tapi tak semua macam tu. Setiap insan mempunyai sifat yang berlainan.

Ok, sentuh bab setiap insan ni la kan, bagi cacing semua kita ni saling memerlukan. Aku perlu kamu, dan kamu perlukan aku. Dalam institusi rumah tangga, si suami memerlukan si isteri dan si isteri memerlukan si suami, dalam hal persahabatan, sebenarnya kita ni sangat bergantung pada kawan-kawan mahupun sahabat. Jangan tipu cacing kalau ada yang kat luar sana kata yang mereka tidak memerlukan orang lain untuk berjaya, atau untuk mencapai sesuatu. Sesiapa yang cakap macam tu meh add cacing.. Kita boleh berdiskusi..

Emmm... Oleh yang demikian, Cacing sebenarnya kalo nak buat segmen-segmen atau contest ni tak reti langsung.. Jadi kesempatan pagi ni, cacing nak menyeru kepada semua follower kipas-susah-mati (ada ke??) atau pun follower yang sesaja nak follow tuk tinggalkan URL blog korang kat sini pada sesape yang cacing tak follow lagi.. Cacing ni insan.. Dan sifat insan itu memang pelupa. Kadang-kadang cacing terlepas pandang, ataupun disebabkan kekangan Jalur lebar...

Biasanya follower cacing yang baru-baru ni yang cacing tak follow lagi, sebab tak salah cacing dari follower yang pertama sehingga yang ke lima ratus tu cacing ada polo dah. So, sesape rasa yang cacing belum polo blog korang ag, jangan segan-segan tinggalkan komwn korang kat sini k.

Akhir kata, cacing menyusun sepuluh jari tuk memohon ampun dan maaf pada anda semua sekiranya sepanjang cacing berblogging ni ada membuatkan rakan-rakan semua terasa hati. Semua kesalahan datang dari diri cacing yang serba kekurangan dan alpa ini. Tanpa anda semua, cacing takkan menjadi seorang blogger, mungkin tanpa blog cacing ni, cacing menjadi model renoma ke, model iklan ubat ketiak ke... heeee.... thanks peep's... Sayang korang ketat-ketat.. hahahhaha

10 ulasan:

Kira Kekuri berkata...

its ok cacing.. semua org tuh memerlukan antara 1 sama lain..
contoh yg senang, cacing memerlukan tanah (ehehe,gurau!)

Syafiq Rosli berkata...

hehe..all da best in blogging..xpe klu tak sempat..sempatkan..

Syafiq Rosli berkata...

hehe..all da best in blogging..xpe klu tak sempat..sempatkan..

Cik SCC berkata...

WOOT WOOT !!!

arnab putih dtg jenguk cacing ! =D
baru je follow cacing ni..

hehhehehe..
terdapat bAAAAaaaanyak ayat kesengalan kat sini..
mcm sekepale otak ngn SCC jerk ^^

Tanpa Nama berkata...

hai cacing..datang komen..hehe..sy dah follow cacing taw..thanx sudi komen kat entry sy..:)

Amelia berkata...

xsempat lgi tgk sape yg follow sbnanye..hahaha

a loqman berkata...

mampir sob

toyolkiut berkata...

oh cacing..
kita saling mmerlukan.. hehe..

Rie berkata...

mana cacing? hehe
cacing mmg tak berbulu kan
lain lah kalau beruang ke
hehe

first time singgah :)

anne jasmine berkata...

nak jgak.... ni link anne.. cacing jgn lepas pandang... sob2...

www.soulanne.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...