Isnin, 27 September 2010

Untuk Kawan-kawan blogger!

:: frens means ... someone who is alwaz by urside .. sad or heppy .. ♥ u aLL ..


KAWAN..Bila rasa ingin menangis.. hubungilah aku..
bukan aku nak suruh kau berhenti menangis...
tapi mungkin aku boleh menangis dengan kau...
tapi tak leh ramai sangat.. nanti habih air mata aku...

Kawan... Jika terasa tiba2 nak melarikan diri... jauh dari masalah..
hubungilah aku... aku takkan suruh kau berhenti..
tapi.. mungkin aku akan berlari bersama kau agar masalah kau boleh selesai...
tapi jangan laju sangat, aku lari tak larat.. aku nak kejar.. kaki aku pendek...


Kawan.. Jika kau kecewa keluargamu tak bahagia.. beritahulah aku..
aku takkan buat kau benci kepada ibu bapa kau..
tapi..terimalah segala ketentuan Allah...

Kawan.. Jika kau kecewa dengan hubungan kawan kau tu satu hari nanti...
ceritalah pada aku.. aku takkan sebut nama lelaki/wanita itu...
tetapi.. cubalah jadi wanita/lelaki yang lebih soleh & solehah...


Tetapi kawan.. Jika suatu hari aku berdiam diri.. aku tidak membalas message kau..
aku tidak angkat panggilan dari kau... hubungilah aku segera...
sebab waktu itu aku.. ermmm.. aku amat perlukan kau...


Atau aku sudah tiada lagi di dunia ini..

nukilan si GADIS

8 ulasan:

EiF@ berkata...

sgt tacing~~ huk huk

F33Z~Hafizah~cucuatokaji berkata...

eh2..macam sadis la pulak.. huhu
Feez-cucuatokaji"Nothing to say" Entry baek punya

MyNameisNurul berkata...

sweet. :)

teddyuna berkata...

jom nangis same2? hehe

kopimacy berkata...

tie me to your heart please?
dear friend :)

iza berkata...

Salam....

Dalam kata2 tu menusuk kalbu...

cacing berkata...

kawan2 yang tiada tolok gantinya ;-)

nurul viWy berkata...

cacing,chat box u,i tk bleh view lah...
nak ckp tq bbyk cz jd follower ke30 i...beginner lg kannnn...
gitu le gamaknyeeee...
tq tq tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...