Sabtu, 1 Januari 2011

Soalan maut dan Jawapan yang membunuh!

* Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu
helikopter, lambat plak ari nie ye"

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya:
"Ko nak mandi ke?"
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang
kejap, ko nak join?"

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:
"Aik? tulis surat nampak?"
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan
aku bergerak sendiri"

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur:
"Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku
tengah minum teh ais nie?"

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer:
"Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi
keje lah nie...opis saya dah pindah kat
rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur:
"Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia
pastu kompang siket pipi dia.

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:
"Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro
menentang Raksaser dari Planet X...ko
tunggu jap nanti otromen kuar".

Sumber dari : KahKahKah - Cerita Lawak - FAQ ( Soalan Yang Kerap di Tanya )

12 ulasan:

Nana Liyana berkata...

sy suke yg last skalik . hehehe . otromennn :P

rayne rawt rawt berkata...

anoyying gile

wakaa

misSbLurRy berkata...

member : woi blurry wat ape?esemen ker??

blurry: gua korek idung...lu nak x sikit? banyak sgt nie...share eh...

wawawa

Burp berkata...

kahkah! ko jwab camnih mau kena pkul dow!

penyisir rambut berkata...

hahaha...
ni la name nye org melayu...
berbahasa bahasi...
kang takkan tak tego plak kan...
so ni saje je la wat ayat mule menyembang....introduction org ckp...
pastu baru la sembang yg setrus nya...
nak bgosip ke,,nak mngumpat ke....

eiysya zasya's berkata...

dah tau, bertanya lagi.. tapi, mmg slalu pun camtu..

time bengang, mmg akan bagi jawapan maut arr.. hoho~

p/s: karangan pertama 2011

padin berkata...

hahah kelako, memang ade je jenis org macam ni, terlampau ramah pon kekadang merimaskan juga..

toyolkiut berkata...

penanye tu kita lempang..
penjawab pulak hempuk je kuat2..
kekeke...

SyafiQ Bleszynski berkata...

hahahahaa...sempoi giler entri ko nih.. banyak masyukkk kepala aku lah..hahaha

berapa nilai blog ko cacing?? meh la terjah blog aku...:)

Hamizah Syamimi Supian berkata...

hahaha! memang lawak habiss ;D

Miss Fairladyjim berkata...

wahahahhaha jim selalu jawab macam semua jawapan2 tue :D

Nur Fannun berkata...

tu la kn siapa suh tnya soalan yg dh tau jwpnnye..
nk tmbh lg 1,
nmpk anda sorng, pas tu tnya
"hai, sorng je ke?"
jwb :"eh, tak la, xnmpk ke sblh knan siti nurhaliza, sblh kiri ni lisa surihani"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...